Blitz – Stiri zilnice din IT, IT&C: tehnologie, internet, telecom, gadgets, jocuri
Stiri IT                    
Articole Comentarii Newsletter Contact Despre Blitz
Ultimele Stiri
Arhiva

April 2018
M T W T F S S
« Sep    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
Stiri Populare
(none)

Joost incheie acorduri cu advertiseri importanti

27-04-2007, 12:52

Joost a semnat acorduri de reclama pe canalele sale de televiziune online cu nume precum Hewlett-Packard, Intel, Motorola, Coca-Cola, Nestlé sau General-Motors.

Start-up-ul realizat de creatorii Kazaa si Skype face un pas extrem de important pentru succesul modelului de business de distributie gratuita de video si televiziune online, si anume incheierea de acorduri cu cei care vor reprezenta sursa de venit, marile firme care isi vor face reclama.

Joost a incheiat acorduri pe o durata de test de 3 luni cu aproximativ 30 de advertiseri importanti, printre care, in afara celor amintiti, se mai numara Procter & Gamble, Nike, Opel, Lions Gate Entertainment, Visa, Microsoft sau Sony.

Mutarea vine dupa multiple acorduri incheiate de catre Joost in ultimele luni cu producatorii de content, de asemenea nume mari, precum Viacom sau National Geographic.

Serviciul va testa in primele 3 luni diferite modele de reclame, de la formatele traditionale din televiziune de spot-uri publicitare de 30 de secunde, pana la lucruri specifice internetului, cum ar fi reclama contextuala inserata in programe, widget-uri, overlay-uri, linkuri catre site-uri, etc.

Reclama contextuala ar urma sa fie inserata sub forma unor mici ferestre numite “hand-raiser” care apar in timpul programelor si care, daca sunt deschise de catre utilizatori, se vor deschide sub forma unor overlay-uri, ferestre mai mari specifice advertising-ului online.

Reclamele care intrerup programele vor fi limitate la inceput la 3 minute pe ora, dar aceasta durata s-ar putea modifica in functie de reactia utilizatorilor.

Mediul online va oferi advertiser-ilor si avantajul posibilitatii targetarii mai precise a consumatorilor, deoarece Joost isi va invita abonatii sa ofere date personale despre ei si despre interesele pe care le au.

Desi nu au fost publicate date oficiale privind costurile acestor reclame, International Herlad Tribune afirma ca acestea ar ajunge la 50.000$ pentru ca reclamele sa apara timp de 3 luni in Statele Unite si 100.000$ pentru aparitii globale.

Joost se pare ca va fi lansat deja saptamana viitoare, dupa o perioada de cateva luni de testare in versiune beta. Zvonul nu a fost insa confirmat, oficialii companiei afirmand ca acest lucru se va petrece “in aceasta primavara”.

(Sursa: comon.dk, International Herald Tribune)


Categorii: Advertising, Net, TV.

Scrie un comentariu:

(obligatoriu)
(obligatoriu, nu va fi publicat)

XHTML: Puteti folosi aceste tag-uri: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

 
Ziare.ro InfoPortal.ro Stiinta.info