Blitz – Stiri zilnice din IT, IT&C: tehnologie, internet, telecom, gadgets, jocuri
Stiri IT                    
Articole Comentarii Newsletter Contact Despre Blitz
Ultimele Stiri
Arhiva

October 2018
M T W T F S S
« Sep    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
Stiri Populare
(none)

Google testeaza pay-per-action

21-03-2007, 17:09

Google a anuntat ca testeaza un nou model de advertising, prin care advertiserii platesc doar atunci cand o anumita actiune, pre-definita, este efectuata de catre utilizator.

Actiunea care determina plata este definita de catre advertiser, putand fi cumpararea unui articol, subscrierea la un newsletter sau completarea unui formular, orice lucru ce poate fi cuantificat in mod clar.

Advertiserii au libertatea de a decide cat sunt dispusi sa plateasca pentru o actiune efectuata. In acelasi timp, publisherii au libertatea de a decide reclamele ce vor apare pe propriile site-uri. Reclamele vor arata la fel precum cele de tip pay-per-click.

Aceasta noua optiune va fi deocamdata disponibila doar prin AdSense, pe site-urile afiliate Google, nu si pe site-ul principal Google, printre reclamele asociate cu termenii de cautare.

Pentru advertiseri, noul model de reclame este atragator deoarece mareste eficienta unei campanii de publicitate, reducand costurile si riscurile de genul “click fraud”, frauda prin click-uri false, generate doar pentru a mari nota de plata a advertiser-ului.

Modelul pay-per-action este testat de Google cu 75 de advertiseri si 75 de publisheri si limitata deocamdata la Statele Unite.

(Sursa: Google, MercuryNews)


Categorii: Advertising, Net.

Scrie un comentariu:

(obligatoriu)
(obligatoriu, nu va fi publicat)

XHTML: Puteti folosi aceste tag-uri: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

 
Ziare.ro InfoPortal.ro Stiinta.info